Pirkt e-laikrakstu  Laikraksta tirdzniecības vietas    Kontakti    Reklāma
   

Seko līdzi jaunumiem: Twitter Draugiem.lv Facebook
Sākums Raksti Interešu izglītība e-žurnāls Vecākiem e-Pirmsskolas Izglītība Abonēt

Nr.11 (543)

Nr.11 (543)

Elektroniskā PDF versija



2.83 EUR


Apmaksas veids: piesakies sistēmai
vai ievadi kontaktdatus

Pēc maksājuma veikšanas nopirktais izdevums lejupielādēsies jūsu datorā. Jūs saņemsiet arī e-pasta ziņojumu ar saiti uz elektronisko izdevumu (lai lejuplādētu dokumentu, pieteikšanās sistēmai ir obligāta).

Abonēt avīzi

Lasi internetā

Izglītības reformas zemūdens akmeņi: vai par kļūdām maksās bērni

Ko patiesībā slēpj izglītības reforma? Uz kādiem zemūdens akmeņiem turpmākajos mācību gados klups pedagogi, vecāki un bērni? Un vēl pēc laiciņa atjēgsies politiķi?

Skaļi tiek diskutēts tikai par mācību satura izmaiņām jeb kompetenču izglītības ieviešanu, savukārt patiesībā fonā klusītēm tiek iestrādāti savu kļūdu labojumi, piesegti nepopulāri, nepatīkami jautājumi un, rodas iespaids, arī slēptas privātā biznesa intereses.

 

 

 

 

Pieci jautājumi pašiem sev, pirms doties piketēt par reformām izglītībā

 

Progress nav apturams – tas ir jāapzinās. Ir mainījies gan tas, kādi ir bērni un viņu uztveres īpatnības, mērķi un vajadzības, gan tas, cik pieejama ir kļuvusi informācija un apšaubāma skolotāja kā vienīgā eksperta loma un autoritāte izaugsmes procesā. Pārmaiņas apturēt nevar, to arī nevajag darīt. Tas, kas būtu mūsu kā izglītības jomas profesionāļu nozīme, ir uztraukties par progresa procesa vadību, lai tas nekļūtu haotisks vai pašdestruktīvs. Nevienas pārmaiņas nav apriori labas vai produktīvas, ja mēs neapzināmies nianses un to, kā savstarpēji attiecināmi tādi lielumi kā mērķis, līdzekļi un dotais laiks.

 

Lasi avīzē

REFORMA

Izglītības reforma jāpilnveido

VIEDOKLIS

Par ieklausīšanos, padomāšanu un citiem vasaras darbiem

ATZINĪBA

Iegūtas balvas un pozitīvs adrenalīns

KONKURSS

Konkursā „Mūsu mazais pārgājiens 2018” skolēni izzināja, kā koks pārtop enerģijā

PROFESIONĀLĀ IZGLĪTĪBA

Paver jaunas iespējas atklāt savu varēšanu

IESPĒJA

„Skola cilvēkam”: ceļā uz jaunu skolu

PROJEKTS

Kinoprojektā Vācijas un Latvijas jaunieši analizē aktuālas problēmas

KONFERENCE

Par redzamajām un neredzamajām robežām izglītībā un audzināšanā

PIEREDZE

Notikums. Notikums. Nekas cits kā vien notikums…

GRĀMATPLAUKTS

14 iedvesmojoši stāsti izciliem sasniegumiem

„Kamēr mūsu planētu apdzīvos domāt spējīgais sirds cilvēks”

 

E-pasts:
Parole
Reģistrēties
Skolas soma

Bērnu drošība

Pirmklasnieks

Latvijas Izglītības Vadītāju asociācija

LIZDA

Atziņas

Svarīga ir nevis varu–nevaru domāšana, bet atbilde uz jautājumu „vai es to gribu?”. Tad cilvēks pats kļūst par savas dzīves saimnieku.
Aija Tūna, izglītības eksperte


Gadās arī tā...

No skolēnu domrakstiem:
Satiekoties ar šādu problēmu, es nezinu, kā es sevi vestu.

 

Kontakti

Laikraksts „Izglītība un Kultūra”

Laikraksta „Izglītība un Kultūra” elektroniskais pielikums „Pirmsskolas Izglītība”

Galvenā redaktore — Daiga Kļanska

daiga.klanska@izglitiba-kultura.lv

Tālr. 29808301

 

Elektroniskais žurnāls „Vecākiem”

Galvenā redaktore — Vita Pļaviņa

vecakiem@izglitiba-kultura.lv

Tālr. 29190557

 

Abonēšanas, reklāmas un mārketinga vadītājs: Andris Barkāns

info@izglitiba-kultura.lv

reklama@izglitiba-kultura.lv

Tālr. 67096393; 25628748

 

Literārā redaktore: Zigrīda Purvlīce

redakcija@izglitiba-kultura.lv

 

Maketētāja: Linda Prātniece

redakcija@izglitiba-kultura.lv

 

Izdevēja SIA „AB konsultants” rekvizīti:

Reģ. Nr. 40103361805

Juridiskā adrese: Stabu iela 46/48–61, Rīga, LV-1011 

Biroja adrese: Dzirnavu iela 21, Rīga, LV-1010

Banka: AS „Swedbank”

Kods: HABALV22

Konts: LV78HABA0551030067643

 

Stingri aizliegts portālā www.izglitiba-kultura.lv un avīzē "Izglītība un Kultūra" publicētos materiālus kopēt, pārpublicēt, reproducēt, izplatīt, tulkot vai jebkādā citā veidā rīkoties bez redakcijas rakstiskas piekrišanas. Ja rakstiska atļauja no laikraksta redakcijas ir saņemta, obligāti ir jānorāda atsauce uz laikrakstu „Izglītība un Kultūra”.

Publikācijās paustais viedoklis ne vienmēr atspoguļo redakcijas viedokli.